INTERGALACTIC PARTY - cestovanie vesmírom s vašími kolegami

Cena 140.00
Dostupnosť: na sklade
Dátum konania:
Miesto konania:

Cena bez DPH: 116.67
: 24 mesiacov
OSÔB

Podstatou eventu Vesmírna párty je interakcia s moderátorskou dvojicou, ktorá bola uplynulé roky uvedená do spánku v mrazničkách na vesmírnej stanici ISS. Materská loď vašej spoločnosti a jej posádka bola vyslaná k ich vyzdvihnutiu a k podpore ich adaptačného procesu k životu na Zemi. Celková atmosféra bude dotvorená nenásilnou a zábavnou formou prostredníctvom teasingu, moderátorov, umeleckého programu, interaktívnych hier, účinkujúcich, dekoráciou priestoru, či cateringom (špeciality z kozmu).

V rámci procesu pozývania navrhujeme vytvoriť pozvanie zaujímavým a inovatívnym spôsobom. Naša predstava je realizácia teasingu prostredníctvom samospúšťajúceho videa, ktoré funguje tak, že po otvorení e-mailu sa zamestnancom priamo bez ďalšieho klikania objaví na monitore vopred určené (resp. natočené) video, ktoré bude znázorňovať počiatok rozmrazovacieho procesu kozmonautov (moderátorov) – dve veľké staré mrazničky, suchá para a kozmonauti otvárajúci oči v orbite (pozadie - projekcia), keď sa preberú nájdu v mrazničkách pozvánku na tento event, pre nich to však nie je pozvánka, ale koordináty ich návratu na Zem.

Priestor bude rozdelený do troch samostatných palúb, kde budú realizované rôzne aktivity, od oddychových cez zábavné, pohybovo nenáročné hry.
Chillout paluba: baggies - pohodlné odpočinkové vrecia, coctaily, odpočinková, hudba, komiksy a časopisy, vonné lampy, hviezdne svetelné závesy, ventilátory

Game paluba (pódium): maškrtník na gumičke, beztiažový stav v kuchyni, nemotorné rukavice (hlavolam zámky), bezgravitačné pitie vody, héliový dabing, vesmírny tréning ZUMBA, karaoke v skafandri
Fotopaluba: Táto časť je pripravená na tvorbu špeciálnych vesmírnych fotografií, ktorých aktérmi sú priamo hostia eventu. K dispozícii tu budú pripravené kostýmy s vesmírnou tematikou a tiež graficky dotvorené pozadie vesmíru
.

 

V cene je zahrnuté pri počte min. 100  osôb:

- príprava konceptu, hostesky, moderátor, rekviuity, výzdoba, aktivity, foto kútik, dj a ozvučenie

V prípade záujmu dokážeme pre klienta zebezpečiť aj miesto, kde sa bude event konať, ubytovanie, catering no proste urobiť to full servis. Tieto náklady ale nie sú zahrnuté v danej cene, budú sa účtovať po vzájomnej dohode na základe vami vybraných možností. Cena je len orientačná, výsledná suma bude závisieť od úrovne služieb.

Výsledná cena je orientačným odhadom celkovej sumy, jej finálna výška závisí od mnohých faktorov a platí pravidlo, čím vyšší počet účastníkov tým nižšia jednotková cena. K jej prepočtu dôjde po osobnom kontakte a ujasnení si detailov:)