OSCAR NIGHT - vy všetci ste celebrity a zaslúžite si to osláviť a byť odmenení

Dátum konania:
Miesto konania:
Dostupnosť: na dohodnutý termín
100.00 Cena bez DPH
120.00 OSÔB
Sledovať produkt Pridať do obľúbených Zdielať

Noc Oscarov patrí k najdôležitejším eventom vo filmovom biznise. Je to noc plná umenia, emócii, radosti ale aj sklamaní. Dovolili sme si využiť túto tématiku na realizáciu eventu pre vaších zamestnancov alebo obchodných partnerov, ktorých si chcete uctiť, pohostiť ale hlavne sa im poďakovať za celoročnú spoluprácu.

Tento event im má ukázať, že ste pre nich všetci celebrity, že si vás vážia a bez vás by spoločnosť, ktorú reprezentujete neexistovala a nefungovala. Tak vitajte naše celebrity, je pre vás pripravený bohatý program, krásny priestor, skvelé jedlo a super zábava.

Priestor:

Vstup do eventového priestoru bude lemovať čerevný koberec, z každej strany sa na vás budú hrnúť vaši fanúšikovia, budú si žiadať váš podpis a budú sa chcieť s vami odfotiť. Samozrejmosťou je klasické celebritná limuzína, pri ktorej sa budete môcť odfitiť, alebo sa v nej neskôr aj povoziť. Interiér je nadekorovaný slávnostne, biele a zlaté héiové balóny, oskarové sosšky, filmové rekvizity a kvety sú samozrejmosťou. Hneď po odložení kabátu do šatne a absolvovaní welcom drinku na vás zaútočia celebritní novinári, ktorí sa budú snažiť získať od vás čo najviac informácii o vašom súkromnom živote, aby mali o čom písať v bulvárnych časopisoch.

Náši krásní hostesovia a hostesky vás odvedú k vášmu stolu a pomôžu vám usadiť sa. A nastáva tá pravá chvíľa, začína sa vyhlasovanie výsledkov. Vyhlasujeme všetky klasické ceny... najlepší ženský herecký výkon, mužský, najlepší režisér.....no proste tak ako to na pravých oscaroch býva. Každý obdarovaný dostane oscara a špeciálny darček.

Po skončení oficálanje časti nasleduje fantastické jedlo a po ňom už iba ruka hore v podani fantastickej kapely Back 2 Back a DJ. Každý, kto si chce nechať pamiatku na túto noc bude mať možnosť odfotiť sa v našom špeciálnom oscarovom foto kútiku.

V cene je zahrnuté pri počte min. 100  osôb:

- príprava konceptu, hostesky, moderátor, rekvizity, výzdoba, foto kútik, oskarové sošky a darčeky, paparazzi, komparz, limuzína dj a ozvučenie

V prípade záujmu dokážeme pre klienta zebezpečiť aj miesto, kde sa bude event konať, ubytovanie, catering no proste urobiť to full servis. Tieto náklady ale nie sú zahrnuté v danej cene, budú sa účtovať po vzájomnej dohode na základe vami vybraných možností. Cena je len orientačná, výsledná suma bude závisieť od úrovne služieb.

Výsledná cena je orientačným odhadom celkovej sumy, jej finálna výška závisí od mnohých faktorov a platí pravidlo, čím vyšší počet účastníkov tým nižšia jednotková cena. K jej prepočtu dôjde po osobnom kontakte a ujasnení si detailov:)